Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie, jest jednostką organizacyjną wchodzącą w skład powiatowej administracji zespolonej.
Zwierzchnictwo nad działalnością Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie sprawuje Starosta Powiatu Żuromińskiego.
Wojewoda sprawuje nadzór w zakresie polityki rynku pracy nad działalnością samorządu powiatu realizującego zadania przy pomocy powiatowego urzędu pracy w zakresie:
Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie realizuje zadania samorządu powiatowego w zakresie polityki rynku pracy na obszarze powiatu żuromińskiego w którego skład wchodzą:
Na czele urzędu stoi dyrektor, którego powołuje i odwołuje starosta, który jest jego zwierzchnikiem.
Działalnością Powiatowego Urzędu Pracy kieruje - zgodnie z zasadą jednoosobowego kierownictwa - Dyrektor na podstawie udzielonego przez Starostę pełnomocnictwa i ponosi za nią pełną odpowiedzialność przed Starostą Żuromińskim.
Starosta może, w formie pisemnej, upoważnić dyrektora powiatowego urzędu pracy lub na jego wniosek innych pracowników tego urzędu do załatwiania w imieniu starosty spraw, w tym do wydawania decyzji, postanowień oraz zaświadczeń w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym.
Zarząd Powiatu Żuromińskiego, w tym Starosta Powiatu Żuromińskiego upoważnił Joannę Hajdas – Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie do składania oświadczeń woli związanych z prowadzeniem bieżącej działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie.
Starosta Powiatu Żuromińskiego upoważnił ponadto Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie do załatwiania w Jego imieniu spraw, w tym do wydawania decyzji, postanowień oraz zaświadczeń.
Dyrektor kieruje całokształtem prac urzędu, reprezentuje go na zewnątrz i działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Starostę.
Dyrektor jest zwierzchnikiem służbowym w stosunku do pracowników urzędu i pracodawcą w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy.
Dyrektor kieruje działalnością Urzędu bezpośrednio oraz przy pomocy kierowników komórek organizacyjnych.
Podczas nieobecności Dyrektora Urzędu, w szczególności gdy Dyrektor przebywa na urlopie lub gdy nie może pełnić obowiązków służbowych, zastępstwo sprawuje upoważniony pracownik. Zakres zastępstwa obejmuje wszystkie zadania i kompetencje dyrektora urzędu za wyjątkiem:
Komórkami organizacyjnymi urzędu kierują kierownicy działu.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |